FAQ – Veelgestelde vragen

over alle dienstverlening van zizonu

ContactBekijk FAQ

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op. 

Wat is de looptijd van een Hosting en onderhoud overeenkomst?

Elke doorlopende overeenkomst is altijd maandelijks opzegbaar!

Ik heb al een hosting provider, kan mijn website daarop worden gebouwd?

Ja dat kan, alleen wij doen dat helaas niet. Om een volledige service te kunnen bieden werken wij met onze eigen webservers. Eigenlijk alleen maar handig, zodat je alle website diensten onder een dak hebt!

Wat is het gemiddelde oplevertermijn van een website

Het gehele traject, vanaf het eerste gesprek tot aan website die gepresenteerd wordt duurt gemiddeld 4 tot 6 weken.

Wijken jullie af van het offerte bedrag?

Wij kunnen tot maximaal 10% van het originele offertebedrag afwijken. Nooit wijken wij af zonder dit te overleggen met onze klanten.

Wanneer vindt de betaling plaats?

Bij All in websites wordt er na oplevering binnen 14 dagen betaald. Wel hebben wij een schriftelijk akkoord nodig voor het bouwen van de website. Bij maatwerk websites vragen wij een aanbetaling te doen van 50% van het offertebedrag. De aanbetaling wordt pas gedaan na oplevering van de homepagina. 

Wat is allemaal inbegrepen in een hosting en onderhoudspakket?

Deze informatie kun je terug vinden op onze diensten pagina.

Hoe kan ik zelf e-mail adressen aanmaken of wijzigen?

Het aanmaken van e-mailadressen kan via je hosting controlepanel (DirectAdmin). Zie hiervoor onderstaande instructie video:

Hoe stel ik e-mail in op mijn computer (Outlook)?

Voor het instellen van je e-mail in een e-mail client heb je onderstaande gegevens nodig:

IMAP (inkomende e-mail):

  • Inkomende servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 993
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS

SMTP (uitgaande e-mail):

  • Uitgaande servernaam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Poort: 465 of 587
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS
  • Voor de server voor uitgaande e-mail is verificatie vereist: ja, aanvinken
    • Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail: ja, aanvinken

Het kan zijn dat er wordt gevraagd om een onbekend certificaat te accepteren. Klik dan op: ‘ja’.

In onderstaande instructievideo laten we zien hoe je dit instelt in Outlook:

Hoe stel ik e-mail in op mijn iPhone?

Voor het instellen van je e-mail op je iPhone Volg je onderstaande stappen:
E-mail instellen op je iPhone.

1. Voeg een nieuw E-mail account toe op je mobiele telefoon.

2. Kies voor andere of other.

 

3. Vul onderstaande gegevens in:

Naam: (kies een zelfverzonnen naam)
E-mail: vul hier je e-mailadres in (bijvoorbeeld: info@….)
Wachtwoord: vul hier je wachtwoord in
Beschrijving: je kunt hier een beschrijving invoeren als je wilt  

4. Kies voor IMAP en vul onderstaande gegevens in op de juiste plek:

Inkomende e-mail server (incoming mail server)

  • Host naam of server naam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Username of gebruikersnaam: vul hier je volledige e-mailadres in
  • Wachtwoord of password: vul hier je wachtwoord in
  • Poort: 993
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS

Uitgaande e-mail server (outgoing mail server)

  • Host naam of server naam: mail.jouwdomeinnaam.nl
  • Username of gebruikersnaam: vul hier je volledige e-mailadres in
  • Wachtwoord of password: vul hier je wachtwoord in
  • Poort: 465 of 587
  • Versleutelingsmethode: SSL/TLS
  • Voor de server voor uitgaande e-mail is verificatie vereist: ja, aanvinken
    • Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail: ja, aanvinken

Het kan zijn dat er wordt gevraagd om een onbekend certificaat te accepteren. Klik dan op: ‘ja’.