Google Ads
(SEA)
Betaal per klik, voor snelle conversies.
WAAROM DOOR ONS?
Aandacht voor optimalisatie en conversie.
SEA staat voor Search Engine Advertising en is een vorm van online adverteren binnen Google. Je kent ze wel: de gesponsorde links bovenaan de Google pagina.
Lees meer
Je betaalt voor elke klik op jouw advertentie een klein bedrag aan Google. Dat varieert van enkele centen tot aan enkele euro’s. Hoe hoger je budget, hoe hoger jouw advertentie in de zoekresultaten komt, maar niet heus. Het gaat namelijk ook om de kwaliteit van jouw advertentie en de landingspagina waar bezoekers op komen wanneer ze op de advertentie hebben geklikt.
Hoe beter jouw webpagina in elkaar steekt, hoe goedkoper jij kunt adverteren.
Het inzetten van Google Ads kan een prijzige aangelegenheid zijn, maar zorgt wel sneller voor meer verkopen. Althans, hiervoor moet je jouw advertentiecampagne en verkooppagina wel efficiënt instellen. Zodat je het geld wat je investeert er ook uit krijgt. De zogenaamde ROAS (return on ad spend). Je wilt natuurlijk wel winst maken toch?
Google Ads Campagne
- Instellen Google Ads account
- Campagne + biedstrategie
- 3 Adsgroepen (op basis van zoekwoordenonderzoek)
- 6 Advertenties
- Instellen Google Ads conversietag
- 1 Optimalisatie moment
- Advies optimalisatie landingspagina
- Excl. Google Ads advertentiebudget