Als eerste gaan we in gesprek met elkaar. We bespreken dan wat jij of jouw bedrijf doet, zodat wij een goede inbeelding kunnen maken van de betreffende branche. De volgende onderdelen komen hierbij aan bod:

  • Wat is jouw core business?
  • Wie is de doelgroep?
  • Wat wil je met jouw website bereiken?

Stap 2: onze werkwijze

We bespreken zo duidelijk mogelijk hoe wij te werk gaan in het realisatieproces van jouw nieuwe website. Hierbij zijn de volgende onderdelen belangrijk:

  • Het aanleveren van voorbeeld websites (zodat we op een lijn zitten).
  • De bespreking van de website (SEO) structuur.
  • Het aanleveren van jouw huisstijl, afbeeldingen en teksten.
  • Welke e-mailadressen wil je laten aanmaken? (uitleg e-mail, bijv. niet geschikt voor nieuwsbrieven)
  • Heb je een Google (Gmail) account of zullen wij er een voor jou aanmaken?
  • Onze levertermijn is doorgaans zo’n vier tot zes weken.

Stap 3: de administratie

  • Wanneer je al een domeinnaam hebt laten registreren, hebben wij de verhuistoken daarvan nodig.
  • Ook een machtigingsformulier voor de automatische incasso van de hosting overeenkomst wordt naar jou opgestuurd.
  • De betaling van de factuur gebeurt na oplevering van de homepagina OF er wordt afgesproken om 50% van het factuur bedrag voor aanvang van het project te betalen en de rest na oplevering.