Werkwijze

Lekker helder en duidelijk toch?

Wat wij doenContact

[typed string0=”Stap 1: benieuwd naar jouw verhaal” typeSpeed=”80″ startDelay=”0″ backSpeed=”0″]

Allereerst willen we graag weten wie je bent, wat je idee is en hoe je denkt dat wij jou kunnen helpen. We gaan dus in gesprek met elkaar. Hierbij komen de volgende onderdelen aan bod:

  • Wat is jouw core business?
  • Wat is je doel?
  • Wie is de doelgroep?
  • Wat heb je er al aan gedaan om dit doel te bereiken?
  • Hoe kunnen wij jou helpen?
  • Wat voor een type ondernemer ben je?

Stap 2: onze werkwijze

Nu wij weten wie je bent en wat voor een soort ondernemer je bent, kunnen we onze verwachtingen op elkaar afstemmen. Wij vinden het belangrijk om hier altijd duidelijk en transparant over te zijn. Stap voor stap leggen we uit hoe we jou kunnen helpen.

Ook bespreken we zo duidelijk mogelijk hoe wij te werk gaan tijdens onze samenwerking. Hierbij kunnen de volgende onderdelen aan bod komen:

  • Het aanleveren van voorbeeld websites (zodat we op een lijn zitten).
  • De bespreking van de website (SEO) structuur.
  • Het aanleveren van jouw huisstijl, afbeeldingen en teksten.
  • Welke domeinnaam wil je gebruiken?
  • Welke e-mailadressen wil je laten aanmaken? (uitleg e-mail, bijv. niet geschikt voor nieuwsbrieven)
  • Heb je een Google (Gmail) account of zullen wij er een voor jou aanmaken?
  • Onze levertermijn is doorgaans zo’n vier tot zes weken.

Stap 3: de administratie

  • Wanneer je al een domeinnaam hebt laten registreren, hebben wij de verhuistoken daarvan nodig.
  • Ook een machtigingsformulier voor de automatische incasso van de hosting overeenkomst wordt naar jou opgestuurd.
  • Wij vragen altijd om een aanbetaling te doen voordat het project start. De percentages zijn als volgt:
    • Voor factuurbedragen tot 500 euro geldt een aanbetaling van 100%
    • Voor factuurbedragen tussen de 500 en 2000 euro geldt een aanbetaling van 50%
    • Voor factuurbedragen boven de 2000 euro geldt een aanbetaling van 25%

Bestel | Basis | €15,50

Klik hier voor meer info of hulp bij dit formulier

Bank verificatie
We vragen je om een bedrag van 0,10 cent over te maken om je bank en IBAN te verifiëren.

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst zul je een bevestiging van de overeenkomst ontvangen. Het termijnbedrag wordt aan het einde van de maand afgeschreven van het IBAN dat je hier hebt gebruikt.

Om je website te koppelen vragen wij jou om de inloggevevens door te sturen. Lees in de bevestigingsmail hoe je dat het beste kunt doen.

Facturatie en duur overeenkomst
Je ontvangt maandelijks een BTW factuur en kunt het pakket maandelijks per e-mail of WhatsApp opzeggen.

Nog steeds vragen?
Stuur een WhatsApp bericht naar: +316 1940 6075