Werkwijze

Lekker helder en duidelijk toch?

Wat wij doenContact

Als eerste gaan we in gesprek met elkaar. We bespreken dan wat jij of jouw bedrijf doet, zodat wij een goede inbeelding kunnen maken van de betreffende branche. De volgende onderdelen komen hierbij aan bod:

  • Wat is jouw core business?
  • Wie is de doelgroep?
  • Wat wil je met jouw website bereiken?

Stap 2: onze werkwijze

We bespreken zo duidelijk mogelijk hoe wij te werk gaan in het realisatieproces van jouw nieuwe website. Hierbij zijn de volgende onderdelen belangrijk:

  • Het aanleveren van voorbeeld websites (zodat we op een lijn zitten).
  • De bespreking van de website (SEO) structuur.
  • Het aanleveren van jouw huisstijl, afbeeldingen en teksten.
  • Welke domeinnaam wil je gebruiken?
  • Welke e-mailadressen wil je laten aanmaken? (uitleg e-mail, bijv. niet geschikt voor nieuwsbrieven)
  • Heb je een Google (Gmail) account of zullen wij er een voor jou aanmaken?
  • Onze levertermijn is doorgaans zo’n vier tot zes weken.

Stap 3: de administratie

  • Wanneer je al een domeinnaam hebt laten registreren, hebben wij de verhuistoken daarvan nodig.
  • Ook een machtigingsformulier voor de automatische incasso van de hosting overeenkomst wordt naar jou opgestuurd.
  • Wij vragen altijd om een aanbetaling te doen voordat het project start. De percentages zijn als volgt:
    • Voor factuurbedragen tot 500 euro geldt een aanbetaling van 100%
    • Voor factuurbedragen tussen de 500 en 2000 euro geldt een aanbetaling van 50%
    • Voor factuurbedragen boven de 2000 euro geldt een aanbetaling van 25%

Pin It on Pinterest