Meer leads, meer klanten
(CRO)

Oftewel Conversie Ratio Optimalisatie.

WAAROM DOOR ONS?

Aandacht voor bezoekers én leads.

CRO is de afkorting voor Conversion Rate Optimization, wat zich richt op het verhogen van de conversieratio. Je weet wel: het aantal klanten gedeeld door het aantal bezoekers van jouw website.

Lees meer

Wanneer je een Conversie ratio van 1% hebt, dan heb je 100 bezoekers nodig om 1 klant te krijgen. Dus de vraag is dan hoe je meer klanten kunt verkrijgen uit hetzelfde aantal bezoekers? Dit doe je door je aanbieding en landingspagina te optimaliseren. Weet hierbij wie jouw doelgroep is en hoe jouw doelgroep denkt. Zo kan je met slimme conversie tools ervoor zorgen dat jouw bezoeker sneller iets van jou afneemt. 

Een klant maakt keuzes op basis van een verwachting. Het is aan jou de taak om de twijfel weg te nemen dat die verwachting niet uit komt.

CRO pakket

  • Instellen conversie tracking Google Analytics
  • Analyse landingspagina
  • Inzet conversie tools

v.a. 450,-

p

Conversie optimalisatie op maat

Samen kijken we eerst naar alle mogelijkheden en vervolgens stellen wij alles op de juiste manier in.

v.a. 500,-

p