Google Ads campagne

Met een Google Ads campagne behaal je op korte termijn resultaat. Of het nu gaat om het genereren van leads of klanten.

Doel en doelgroep

Wij gaan samen kijken naar wat je doel en doelgroep is. 

Opzet campagne

Het is belangrijk om in je campagne de juiste zoekwoorden te verwerken. Ook de conversie genererende titels van je advertenties zijn belangrijk. Daarnaast kijken we naar de haalbaarheid van een campagne met betrekking tot bepaalde producteigenschappen, zoals prijs, concurrentie, marge, etc. 

Onderhoud campagne

Je Google Ads campagne goed onderhouden is net zo belangrijk als een goede opzet. Wij monitoren je campagne en sturen bij wanneer dat nodig is. Zo verlies je geen euro’s aan onnodige klikken. 

Advies landingspagina

Ook besteden we aandacht aan de optimalisatie van jouw landingspagina. Dit is de pagina waar de advertentie naar toe leidt, indien een bezoeker er op klikt. Meestal is dit de verkooppagina van het product of de dienst.

Het is belangrijk om een goed werkende landingspagina te hebben, omdat dit natuurlijk het moment is dat de bezoeker kan beslissen tot een aankoop. 

Wij geven je advies hoe je jouw landingspagina kunt verbeteren.

Duur: 3 maanden

Goede resultaten kunnen pas behaald worden wanneer er voldoende tijd is om de campagne bij te sturen. Wij adviseren een minimale campagneduur van 3 maanden.