Google Ads campagne
Met een Google Ads campagne behaal je op korte termijn resultaat. Of het nu gaat om het genereren van leads of klanten.
Instellen Google Ads account
We zetten je Google Ads account op en stellen hem op de juiste manier in.Â
Opzet campagne en biedstrategie
Wij gaan samen kijken naar wat je doel en doelgroep is en kiezen de juiste campagnemethode, biedstrategie en budgettering.
Ook kijken we naar de haalbaarheid van een campagne met betrekking tot bepaalde producteigenschappen, zoals prijs, concurrentie, marge, etc.
Daarnaast zorgen we ervoor dat alles goed en optimaal staat ingesteld.
Adsgroepen
Het is belangrijk om in je campagne de juiste zoekwoorden te verwerken.
We stellen de Adsgroepen in op basis van feiten, statistieken en kennis en niet op basis van speculaties.
Advertenties
We maken conversie gerichte advertenties op basis van de best practice.Â
Google Ads conversietag
Meten is weten, zonder conversietag geïnstalleerd te hebben op je website heb je niet veel aan je campagne.Â
Dit is best technisch, maar wij richten dit voor je in.
Optimalisatiemoment
Je Google Ads campagne goed onderhouden is net zo belangrijk als een goede opzet. Wij monitoren je campagne en optimaliseren deze na 1 of 2 maanden. Zo verlies je geen euro’s aan onnodige klikken.
Advies landingspagina
De kwaliteit van je landingspagina (of webpagina waar de bezoeker op komt nadat hij/zij op je advertentie heeft geklikt) is net zo belangrijk als de instellingen van je campagne.Â
Daarom geven wij je gratis advies hoe je jouw landingspagina kan optimaliseren voor een beter resultaat. Zowel inhoudelijk als technisch.
Exclusief advertentiebudget
Het instellen van het budget gebeurt in overleg. Naast de eenmalige kosten voor onze dienstverlening betaal je dus de kosten per klik (op je advertentie) aan Google. Het maximale budget per dag kun je zelf (laten) instellen.
Goede resultaten kunnen pas behaald worden wanneer er voldoende tijd is om de campagne bij te sturen. Wij adviseren een minimale campagneduur van 3 maanden.